

Vraag een GRATIS eerste gesprek aan:
“Hoe maak je innovatie gemakkelijk? Innoveren is toch juist erg lastig?
Inderdaad, zo maar innoveren verloopt vaak desastreus. Gelukkig weten wij wat we doen. Wij hebben onze uitgebreide en unieke ervaring gecombineerd met het beste wat de bekende Six Sigma methode te bieden heeft. Dit geeft u als klant een uniek recept voor innovatie die alle valkuilen vermijdt - in iedere fase van een innovatieproces.
Innovatie Gemakkelijk Gemaakt!
Stap 1? Eerst goed in kaart brengen waar de klant nu echt waarde aan hecht.
De beste innovaties verrassen een klant. Ze zijn onverwacht en lossen een probleem op waar de klant zich vaak niet eens van bewust was. Je kunt de klant dus niet vragen welke innovatie ze willen. Je moet echt inzicht in je klant ontwikkelen.
Denk aan de iPad: hadden wij als klant die bedacht voordat hij gelanceerd werd? Natuurlijk niet. Maar Apple begreep dat mensen snel even het nieuws willen zien zonder dat ze moeten wachten tot de computer opgestart is. Ze losten een probleem voor ons op waarvan wij ons niet eens bewust waren.
VoC TOOLS & PLAN
Klanteninzicht wordt in Six Sigma 'Voice of Customer' of VoC genoemd. Door gestructureerde uitvoering van een VoC plan worden klantendata verzameld.
IGG heeft een 2 daagse workshop ontwikkeld om klantinzicht te krijgen. Ook hebben we een workshop om de zo belangrijke eerste projectbrief te schrijven. Zie voor alle mogelijkheden Training en Workshops.
Natuurlijk kunnen wij ook advies op maat geven.